↑ Επιστροφή σε ΕΣΠΑ – Προγράμματα

Προγράμματα ΕΣΠΑ

Πρόγραμμα1
Πρόγραμμα 2
eid-anang

«Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-ΑΠ1,2,3»

Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης». Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές …

Δες τη σελίδα »

neosxoleio_afissa

«Νέο Σχολείο (Σχολείο 21ου αιώνα) ? Η μετάβαση: πολιτισμός και ένταξη ΕΚΟ στα δημοτικά σχολεία» στους άξονες προτεραιότητας 1, 2 & 3 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση» του ΕΣΠΑ

Στόχος των Πράξεων, που αφορούν σε ένα αρχικό, μεταβατικό, στάδιο της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης του Νέου Σχολείου (Σχολείο του 21ου αιώνα), είναι η εφαρμογή βασικών αρχών του Νέου Σχολείου στα υφιστάμενα Δημοτικά Σχολεία και ιδίως στα Δημοτικά Σχολεία με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Οι δύο βασικές αρχές των Πράξεων είναι: Α.  Η αξιοποίηση του πολιτισμού στην …

Δες τη σελίδα »

εξατομικευμενη

«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού- ΑΠ 1,2,3»

Η Πράξη αφορά στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την αναδιάρθρωση του ρόλου των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης με τη χρήση υπάρχοντος προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού σε ψηφιακή μορφή, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις. Οι κύριες Δράσεις της …

Δες τη σελίδα »

european

«Σύσταση Σχολικών Δικτύων Εκπαίδευσης και Υποστήριξης (Σ.Δ.Ε.Υ.) της Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Κεντρικής Μακεδονίας»

ΒΙΡ39-ΧΘΑ-ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΣΔΕΥ

Δες τη σελίδα »

Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για την Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Οδηγός υλοπ. και εφαρμ. Εξειδ. Εκπ. Υποστήριξη για την Ένταξη Μαθ. με Αναπ. ή και Ειδ. Εκπ. Ανάγκες

Δες τη σελίδα »

neo_sxoleio

ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 & 3 Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ¨Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση»

Οι Πράξεις εντάσσονται στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του «Νέου Σχολείου», ενός εγχειρήματος που, ανταποκρινόμενο στις νέες εκπαιδευτικές ανάγκες και προκλήσεις του 21ου αιώνα, θέτει το μαθητή στο επίκεντρο των αλλαγών με σκοπό τη συνολική βελτίωση του επιπέδου σπουδών των μαθητών, καθώς και της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Κεντρικός πυλώνας των παρεμβάσεων είναι η ομαλή και αποτελεσματική …

Δες τη σελίδα »

Οδηγός υλοπ. και εφαρμ. Εξειδ. Εκπ. Υποστήριξη για την Ένταξη Μαθ. με Αναπ. ή και Ειδ. Εκπ. Ανάγκες

Οδηγός υλοπ. και εφαρμ. Εξειδ. Εκπ. Υποστήριξη για την Ένταξη Μαθ. με Αναπ. ή και Ειδ. Εκπ. Ανάγκες

Δες τη σελίδα »

eaep

Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα

Η Πράξη εντάσσεται στο πνεύμα της Πρόσκλησης για το Νέο Σχολείο (Σχολείο 21ου αιώνα), η οποία συμβάλει στον ? κοινό και για τους τρεις Άξονες Προτεραιότητας 1, 2, 3 ? σχετικό ειδικό στόχο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2007? 13», μέσα από συνδυασμένες δράσεις που αναφέρονται και αφορούν στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια …

Δες τη σελίδα »